Skip to content
Snippets Groups Projects
Commit 8c072e5d authored by Martin Mareš's avatar Martin Mareš
Browse files

Průvodce: Základ

Průvodce organizátora soutěží.

Closes #276.
parent b6723f2d
No related branches found
No related tags found
1 merge request!125Průvodce soutěží pro garanty
......@@ -99,6 +99,10 @@
<p class='space-top rights-elsewhere'>Další akce můžete provádět na stránce své soutěže nebo soutěžního místa.&nbsp;{{ rights_elsewhere_info() }}
{% endif %}
{% if can_manage and round.round_type in [RoundType.domaci, RoundType.skolni, RoundType.okresni] %}
{% include "parts/org_contest_guide.html" %}
{% endif %}
{% if not site %}
<h3>Soutěžní místa</h3>
{% if places_counts %}
......
{# Includuje se z org_contest.html, dostaneme: contest, round, state, ct_state #}
{% set round_type = round.round_type %}
<h3>Průvodce pro garanty</h3>
<p>Průvodce popisuje, co by měl garant v tomto stavu soutěže udělat.
<ul>
{% if state == RoundState.preparing %}
<li>Počkejte, až bude soutěž v této kategorii otevřena.
{% elif state == RoundState.running %}
{% if round_type == RoundType.domaci %}
<li>Účastníci se přihlašují sami, vidíte je v <a href='{{ ctx.url_for('org_generic_list') }}'>seznamu soutěžících</a>.
{% else %}
<li>Zkontrolujte <a href='{{ ctx.url_for('org_generic_list') }}'>seznam soutěžících</a>.
<ul>
<li>Můžete nechat účastníky <a href='{{ ctx.url_for('org_contest_advance') }}'>postoupit z minulého kola</a>.
<li>Můžete účastníka <a href='{{ ctx.url_for('org_contest_add_user') }}'>ručně přidat</a>.
</ul>
{% endif %}
{% if round_type not in [RoundType.domaci, RoundType.skolni] %}
<li>Rozešlete soutěžícím pozvánky (TODO).
{% endif %}
{% if round_type != RoundType.domaci %}
<li>Pokud chcete, vytiskněte <a href='{{ ctx.url_for('org_contest_protocols') }}'>hlavičkové papíry na protokoly</a>.
{% endif %}
<li>Počkejte, až uplyne termín odevzdání a garant kategorie přepne soutěž do stavu „opravuje se“.
{% elif state in [RoundState.grading, RoundState.graded] %}
{% if state == RoundState.grading %}
<li>Zkontrolujte <a href='{{ ctx.url_for('org_generic_list') }}'>seznam soutěžících</a>.
{% if round_type != RoundType.domaci %}
<ul>
<li>Pokud se některý z účastníků nedostavil, označte ho jako nepřítomného.
</ul>
{% endif %}
<li>Nahrajte opravené protokoly:
<ul>
{% if round.category in "ABC" and round_type == RoundType.skolni %}
<li>Protokoly úspěšných řešitelů předejte krajskému garantovi, ideálně nahráním do OSMO.
{% else %}
<li>Nahrávání protokolů je v tomto kole nepovinné, ale pokud to uděláte, soutěžící je v OSMO uvidí.
{% endif %}
<li>Nahrávat můžete každý protokol zvlášť: nejdříve zadejte body (viz dále), pak použijte tlačítko „Odevzdaná řešení“ v seznamu úloh níže.
{% if round_type != RoundType.domaci %}
<li>Pokud soutěžící psali na hlavičkové papíry, můžete je oskenovat a <a href='{{ ctx.url_for('org_contest_scans') }}'>automaticky roztřídit</a>.
{% endif %}
</ul>
<li>Zadejte body za jednotlivá řešení:
<ul>
{% if (round.category in "ABC" and round_type == RoundType.skolni) or round_type == RoundType.okresni %}
<li>Zadávání bodů je v tomto kole povinné.
{% else %}
<li>Zadávání bodů je v tomto kole nepovinné, ale OSMO pak umí sestavit výsledkovou listinu.
{% endif %}
<li>Body můžete vyplnit za každou úlohu zvlášť (tlačítko „Zadat body / založit řešení“ v seznamu úloh níže).
<li>Také můžete nahrát celkovou bodovací tabulku (TODO).
</ul>
<li>Pak můžete ukázat body soutěžícím, než soutěž uzavřete (TODO).
{% endif %}
<li>Sestavte <a href='{{ ctx.url_for('org_score') }}'>výsledkovou listinu</a>:
<ul>
{% if round_type == RoundType.okresni %}
<li>Sestavení listiny je v tomto kole povinné.
{% else %}
<li>Sestavení listiny je v tomto kole nepovinné.
{% endif %}
<li>Po zobrazení listiny zmáčkněte tlačítko „Uložit současnou verzi“.
<li>Listinu ještě jednou zkontrolujte a zmáčkňěte „Zveřejnit tuto verzi“.
</ul>
<li>Až bude vše hotovo, uzavřete soutěž (TODO).
{% elif state == RoundState.closed %}
<li>Soutěž je uzavřena, už není potřeba dělat nic dalšího.
<li>Kdybyste potřebovali upravit nějaké údaje,
{% if round.state == RoundState.closed %}
kontaktujte správce.
{% else %}
přepněte soutěž zpět do stavu „opravuje se“ (TODO).
{% endif %}
{% else %}
<li>Soutěž je v neznámém stavu, musí zasáhnout správce.
{% endif %}
</ul>
0% Loading or .
You are about to add 0 people to the discussion. Proceed with caution.
Please register or to comment