Skip to content
GitLab
Explore
Sign in
Primary navigation
Search or go to…
Project
B
Binary paint shop problem
Manage
Activity
Members
Labels
Plan
Issues
Issue boards
Milestones
Wiki
Code
Merge requests
Repository
Branches
Commits
Tags
Repository graph
Compare revisions
Snippets
Deploy
Releases
Package registry
Model registry
Operate
Terraform modules
Monitor
Incidents
Analyze
Value stream analytics
Contributor analytics
Repository analytics
Model experiments
Help
Help
Support
GitLab documentation
Compare GitLab plans
GitLab community forum
Contribute to GitLab
Provide feedback
Keyboard shortcuts
?
Snippets
Groups
Projects
Show more breadcrumbs
Jiří Kalvoda
Binary paint shop problem
Commits
a50f7587
Commit
a50f7587
authored
1 year ago
by
Jiří Kalvoda
Browse files
Options
Downloads
Patches
Plain Diff
prace: Drobnosti v abstractu
parent
7383b66f
No related branches found
No related tags found
No related merge requests found
Changes
1
Show whitespace changes
Inline
Side-by-side
Showing
1 changed file
prace/bakalarka/index.md
+2
-2
2 additions, 2 deletions
prace/bakalarka/index.md
with
2 additions
and
2 deletions
prace/bakalarka/index.md
+
2
−
2
View file @
a50f7587
...
@@ -15,12 +15,12 @@ ft:
...
@@ -15,12 +15,12 @@ ft:
jedno z nich bychom rádi nabarvili červeně a druhé modře.
jedno z nich bychom rádi nabarvili červeně a druhé modře.
Měnit barvu, kterou aktuálně barvíme, je drahá operace,
Měnit barvu, kterou aktuálně barvíme, je drahá operace,
proto bychom rádi pro danou posloupnost aut provedli co nejméně změn.
proto bychom rádi pro danou posloupnost aut provedli co nejméně změn.
Vstupem úlohy jsou typy aut v
posloupnost a výstupem je jejich obarvení.
Vstupem úlohy jsou typy aut v
posloupnost
i
a výstupem je jejich obarvení.
Je známé, že úloha je NP-těžká a za určitých předpokladů dokonce neaproximovatelná,
Je známé, že úloha je NP-těžká a za určitých předpokladů dokonce neaproximovatelná,
proto je na místě zkoumat řešení, co se chovají dobře na náhodném vstupu.
proto je na místě zkoumat řešení, co se chovají dobře na náhodném vstupu.
V této práci je představen algoritmus založený na semidefinitním programování,
V této práci je představen algoritmus založený na semidefinitním programování,
který dle provedených měření pro náhodné vstupy dosahuje výsledků okolo 0.34-násobku počtu typů aut.
který dle provedených měření pro náhodné vstupy dosahuje výsledků okolo 0.34-násobku počtu typů aut.
O algoritmu jsme dokázali, že pro každý vstup vrátí ve střední hodnotě řešení nejhůře o 0.212
násobek počtu typů aut horší než optimum.
O algoritmu jsme dokázali, že pro každý vstup vrátí ve střední hodnotě řešení nejhůře o 0.212
-
násobek počtu typů aut horší než optimum.
keywords
:
[
binární paint shop problém
,
aproximační algoritmus
]
keywords
:
[
binární paint shop problém
,
aproximační algoritmus
]
year
:
2024
year
:
2024
study_programme
:
Informatika
study_programme
:
Informatika
...
...
This diff is collapsed.
Click to expand it.
Preview
0%
Loading
Try again
or
attach a new file
.
Cancel
You are about to add
0
people
to the discussion. Proceed with caution.
Finish editing this message first!
Save comment
Cancel
Please
register
or
sign in
to comment